piątek, 5 października 2012

Deser bananowy z bitą śmietaną i chrupiącym środkiem.

Co się robi na wykładzie z Prawnych aspektów gospodarowania nieruchomościami? Oczywiście ...obmyśla koncepcję jakiegoś szybkiego i smakowitego deseru :) Myślałam...myślałam i wymyśliłam...

autor zdjęcia: Katarzyna Król
SKŁADNIKI:
3-4 pucharki
  • 3 banany
  • mała śmietanka 30% (opakowanie 200ml)
  • opakowanie ciasteczek korzennych (ok 20 szt)
  • 8 kostek mlecznej czekolady
  • 2 łyżeczki cukru
Przygotowanie:
Ubijamy na sztywno śmietankę i dodajemy do niej cukier. Kroimy banany, rozkruszamy ciasteczka (ja wkładam je do torebki foliowej i rozbijam tłuczkiem do mięsa) oraz ścieramy na tarce 4 kostki czekolady.
Składniki wkładamy do pucharków w następującej kolejności:
- łyżka ciasteczek
- śmietanka (zostawiamy 4 łyżki "na potem")
- banany
- reszta ciasteczek
- łyżka śmietanki
- całość posypujemy drobinkami czekolady i ozdabiamy całą kostką

Deser do czasu podania przechowujemy w lodówce.

Prawda , że wygląda świetnie? Jeszcze lepiej smakuje :)
A Ty co sądzisz o takim deserze? Napisz w komentarzu :)

SMACZNEGO!

autor zdjęcia: Katarzyna Król

5 komentarzy:

  1. no to ładnie brałaś udział w wykładzie! ;-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepysznie - zrobię to na deser dla dzieciaków!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to znalazłam pomysł na niedzielny deser :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko zrób go trochę wcześniej (np w sobotę) wtedy ciastka trochę zmiękną przez co konsystencja będzie fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda pysznie ;) ! zobaczymy jak smakuje ;))

    OdpowiedzUsuń