czwartek, 9 maja 2013

Kasza gryczana z jajkiem sadzonym i skwareczkami - pomysł na szybki, prosty i niedrogi obiad.

Są takie dni kiedy mam ochotę na obiad inny niż zwykle...zwyczajny i bez z zbędnych udziwnień.
Wczoraj tak właśnie było: "naszło mnie" na zwykłą kaszę gryczaną z jajkiem sadzonym. Swoje pragnienie prostoty oczywiście spełniłam. Najadłam się i to bardzo.
autor zdjęcia: Katarzyna Król
SKŁADNIKI
obiad dla 2 osób:
  • szklanka kaszy gryczanej
  • 2 duże jajka
  • kawałek smacznej kiełbasy
Kaszę gryczaną ugotować na sypko w 2 szklankach wody. Instruktaż do gotowania kaszy jest tu: Jak ugotować kaszę gryczaną na sypko.
Kiełbasę pokroić w kosteczkę i zesmażyć na patelni na skwarki. Na wytopionym tłuszczu usmażyć jajka i podać razem z kaszą. Całość posypać skwarkami.

Do tego obiadu idealnie pasuje nasz rodzimy ogórek kiszony i szklanka kefiru.

SMACZNEGO
autor zdjęcia: Katarzyna Król

1 komentarz:

  1. Z miłą chęcią zaglądam do Ciebie i jeszcze tu wrócę, bo już mi się spodobało. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń